2010. január 28., csütörtök


2 megjegyzés:

  1. Érdekes, nem mindennapi világítás és póz!
    Én nem azért hiszek a "kompozíciós szisztémákban" mert divat! Nem divat! Kipróbáltam őket működik! Bárkinek ajánlom, próbálja ki! Én az aranymetszést teszteltem többször is, úgy, hogy egy képről készítettem, öt-hat változatot, természetesen nem extrém szétdúltat, levittem a kocsmába, ahol az értelmi szint egy tízes skálán olyan hatos! Mindig nyert az aranymetszés!!!
    Most azért írok ilyen körülményesen, hogy értsd, hogy nem öncélú, amit mondok.
    Szerintem ez a kép, akkor lene világbajnok, ha térd közepe, a mellbimbó, nagyjából az átlón lenne. Csak nagyjából, mert egy nagyon enyhe ívnek lenni kell, a Te képeden, már azért túlzás, mert túlságosan kidomborodik a has.
    Az már hab lenne a tortán, ha függőlegesen, a mell, fejközép vonala, alul a térd és a lábújak vonala, a harmadolóba lenne!
    A világítás, meg egy kicsit lehetne lágyabb, hogy rajzoljon, ne meszeljen!

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp köszönöm a kritikát és az észrevételt és jó tanácsot. Kicsit bonyolultnak tűnt, megpróbáltam 'berajzolni'. A meszelés direkt ilyenre terveztem, a sorozat másik képe részletgazdagabb, lágyabb. Lehet nem szerencsés a póz, de valami extrémet akartam. A has engem zavar, mert az emberi test ilyen, kell némi domborulat, különben nagyon lapos és szögletes lenne. Egyébként is elég kemény és 'hegyes' a forma. Köszi még egyszer, elgondolkodtatott és az jó.

    VálaszTörlés