2010. január 11., hétfő


Száger Zsuzsi, a K.V. társulat egyik oszlopa :)

5 megjegyzés:

  1. Kedves Mónika!
    Látom megfogadtad a tanácsomat és nagyban rakod fel a fotóidat! Most nem fogsz szeretni, így túl nagy. Kb. 1024x700 körüli pixelszámú mutat jól. Remélem jól tudom. Egyébként gyönyörű a hölgy, különösen szépek a szemei!
    Gratulálok: Laci

    VálaszTörlés
  2. Nem tolakodás, de annyira megtetszett ez a fotód, hogy egy kicsit javítottam rajta (vagy rontottam :))) ) Szívesen elküldeném, ha tudnám az emil címedet!
    Laci

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szép a modell,jó a póz,igazán kihívó!
    Kicsit az élesség elcsúszott,ez kicsiben nem látni,de nagyban a száj környékén látom az élességet!
    Nem szentírás,lehet,hogy én látom rosszul!:)
    Egyébként tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Igen, van igazságod! Az élesség nem erősségem...és úgy tűnik a gépemé sem :) Egyébként örülök!

    VálaszTörlés
  5. Nem érdekel, hogy milyen lett a fotód, vagy csak az nem érdekel, hogy én, mit hoztam ki belőle?
    Imre! :))))

    VálaszTörlés