2010. január 1., péntek


Zsófi

3 megjegyzés:

  1. úgy kezdeném a megjegyzésem, hogy én ehhez az irányzathoz sem értek. :)

    ha lentről kezdem el nézni a képeket, nekem úgy adja magát egy "történet". az egyedüli képek a vágyakozás, vágyódást jelképezik számomra. utána a párosak pedig az együtt létet valakivel. mégis van valami ridegség (?), különállás a páros képeken. együtt vannak, de nem közel egymáshoz. nincs érintés. mégis közel. tetszik ez az ellentmondás és nagyon tetszenek a képek, ha ez nem derült volna ki az írásomból! :) és elnézést, ha butaságokat írtam volna. csak az érzéseim, gondolataim próbáltam leírni.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az észrevételt, mindenképp érdekes.Eddig nem tudatosult bennem ennyire konkrétan, még én sem mondtam ki, de igazad van, mert a lányok megtartják a távolságot, s kicsit elzárkóznak egymástól, miközben mégis együtt, s közel vannak. De nem szeretők, s ezért ennél közelebb nem tudnak jutni egymáshoz, mert mindkettő védi a saját identitását, a maga intim terét, zónáját. Lemeztelenedtek, s a másik legszemélyesebb intim aurájában vannak,s ez nem frusztrálja őket, béke van.
    Jó, hogy írtál, és örülök, hogy tetszett!

    VálaszTörlés
  3. a Te gondolataiddal teljes a gondolatmenet! örülök, ha nem mondtam zöldséget!

    VálaszTörlés